KLUB ČESKÝCH TURISTŮ - Vaše dobrá značka  KČT značky

Vyhledat

« zpět

Výstup na Smrk

PořadatelKlub českých turistů, odbor Nové Město pod Smrkem, 606059680, jmadera@centrum.cz, kctnmps.webnode.cz, Facebook »
Místo konáníNové Město pod Smrkem, okr. Liberec
Ročník52. ročník
Start
  • 07.06.2025
  • čas: 7:00–9:00
  • hvězdicově z okolních míst
Cíl
  • 07.06.2025
  • čas: 14:00
  • vrchol Smrku 1124
  • GPS: 50.8904N, 15.27242E
Číslo mapy KČT20,21
UbytováníNe
WWW
Poznámka
Pěší turistika15 km
Turistické známky
KontaktJaroslav MADĚRA, jmadera@centrum.cz, tel.: 606059680, 728704498

Pěší turistika
Turistická známka

Nejbližší turistické akce

Zimní stanování Klíč 2024

Zimní stanování Klíč 2024

13.12.2024 - TJ Klub českých turistů, odbor Česká Lípa, Svor, okr. Česká Lípa, 63. ročník, Svor – vrch SOKOLÍK

Na Štepána na Štepánku

Na Štepána na Štepánku

26.12.2024 - KČT Benešov u Semil, Příchovice, Turnovská chata, okr. Semily, 27. ročník, Hvězdicové

Novoroční výstup na Strážník bez kyslíkových přístrojů

Novoroční výstup na Strážník bez kyslíkových přístrojů

01.01.2025 - KČT, odbor TJ Spartak Rokytnice nad Jizerou, Rokytnice nad Jizerou, vyhlídková skála na Strážníku, okr. Semily, 20. ročník, Hvězdicový výstup

NOVOROČNÍ VÝSTUP NA JEŠTĚD 2025

NOVOROČNÍ VÝSTUP NA JEŠTĚD 2025

01.01.2025 - TJ Lokomotiva Liberec, Oddíl turistiky KČT, Liberec – Horní Hanychov, okr. Liberec, 50. ročník, Liberec – Horní Hanychov – konečná MHD

Novoroční výšlap na Frýdlantskou rozhlednu

Novoroční výšlap na Frýdlantskou rozhlednu

01.01.2025 - Klub turistů Frýdlant, Frýdlant, okr. Liberec, 39. ročník, náměstí T. G. Masaryka, Frýdlant


Generální partner:

Hlavní parneři:


Další partneři:


Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout