KLUB ČESKÝCH TURISTŮ - Vaše dobrá značka  KČT značky

Vyhledat

 

 

 

« zpět

E - turistika se představí v Praze

16012

Před nedávnem jsme vás informovali o založení pracovní skupiny, která si dala za cíl propagovat tzv. elektronickou turistiku. Jak se zdá, je tato skupina velice akční, protože během své měsíční existence stihla připravit pro zájemce první praktickou ukázku elektronické turistiky. Pokud jste již uklidili lyže na půdu a přemýšlíte, co počít v nastávajícím víkendu, můžete využít níže uvedenou nabídku.

Kdy?  23.3.2019 ve 14:30 hod.

Kde?  Masarykovo nádraží Praha, prosklený vstup do odjezdové haly.

Co?  Prezentace geoher GEOFUN pro úplné začátečníky, spojená s praktickou ukázkou geohry „Svobodná republika Žižkov“.

Kdo organizuje?  Odbor KČT Praha-Karlov v partnerství s odborem KČT Buči.

                          

23.3.2019 bude ještě prezentace e-turistiky s výzvou pro zájemce o práci v pracovní skupině u příležitosti hlavní akce oblasti KČT Praha Za jarním sluníčkem   Start akce je 7:00-12:00 hod. na Slunečním náměstí, Praha 13 – Nové Butovice (radnice MČ Praha 13)

 

PLÁN DALŠÍCH AKCÍ

- 9.4.2019 úvodní schůzka pracovní skupiny e-turistiky – J. Pstružina (v čase 17:00-19:00 na adrese Autoškola Buči, Koněvova 2430/162, 130 00 Praha 3 - Žižkov)

- 12.5.2019 pochod „Pražský Děvín“ s tradiční e-trasou SVATKA – start e-trasy zastávka ČD Praha-Žvahov (nedávno rekonstruovaná) 14:00-16:00 (jinak možnost absolvovat e-trasu – geohru GEOFUN „Staré pověsti české – Dívčí válka na Děvíně“ individuálně, cíl stanice metra B Radlická do 18:00 hod.)

Za pracovní skupinu e – turistiky

Jiří Pstružina





Generální partner:

Hlavní parneři:


Další partneři:

Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout