KLUB ČESKÝCH TURISTŮ - Vaše dobrá značka  KČT značky

Vyhledat

 

 

« zpět

Pohádkový les a Staročeský jarmark v Krásné Lípě

127546

 

Klub českých turistů Krásná Lípa a město Krásná Lípa vás srdečně zvou na Pohádkový les a Staročeský jarmark který se koná tuto sobotu 8. června . Přijďte navštívit říši pohádek, kterou společně odstartujeme od 8.00 do 11.00 ve vestibulu Aparthotelu na Křinickém náměstí v Krásné Lípě . Trasy jsou 2 a 7 km, nenáročné, vedou pěkným rozkvetlým parkem, částečně po naučné Koglerově stezce a po zpevněných lesních cestách. Nikdo zde nezabloudí. Trasy jsou značeny dětskými barevnými obrázky. Cestou do pohádek potkáte na 20 stanovištích mnoho různých pohádkových bytostí, které se na dětské i dospělé účastníky těší s pestrým výběrem jednoduchých i složitějších úkolů. Pobavíme děti, maminky i tatínky. Každý účastník obdrží v cíli diplom, upomínkové předměty a sladkosti. Děti se určitě rodičům za účast odmění rozzářenýma očima z krásně prožitého dopoledne. Po procházce pohádkovým světem si děti na náměstí v tvořivých dílnách mohou vyzkoušet svou zručnost a kreativitu. V ceně startovného budou mít děti také možnost návštěvy skakacího hradu.

Během celého dne bude na náměstí probíhat bohatý kulturní program. Vystoupení mažoretek, šermířů, loutkového divadla. Shlédnout můžete staročeský jarmark, soutěž o nejlepší bábovku. V 15.30 hod. bude vyvrcholením defilé a vyhodnocení všech pohádkových bytostí. K poslechu bude hrát country kapela Křáp.

Přijďte a prožijte společně se svými nejbližšími pěkný sobotní den v Krásné Lípě.

Bližší informace na www.kctkrasnalipa.cz

Za KČT Krásná Lípa Mikuláš Peterka





Generální partner:

Hlavní parneři:


Další partneři:

Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout