Co Vás u nás čeká?
1) Zajištění organizačně a personálně jednání celostátní konference a ústředních orgánů KČT.
2) Jednání s nejvyššími volenými orgány KČT a plnění jimi zadávaných úkolů.
3) Zastupování klubu při jednání se státní správou, obchodními partnery, dodavateli a v oblastních orgánech KČT.
4) Jednání za KČT se zástupci státní správy o návrzích na dotace a granty.
5) Sledování finanční situace KČT, plnění jeho závazků a pohledávek, dodržování příjmové a výdajové části rozpočtu.
6) Spolupráce na zajištění marketingu klubu a dlouhodobé zlepšování prezentace KČT.
7) Uzavírání pracovních smluv s pracovníky sekretariátu.
8) Generální sekretář je přímým nadřízeným pracovníků ústředního sekretariátu, přiděluje jim úkoly, sleduje a vyhodnocuje jejich plnění. Prostřednictvím pracovníků zajišťuje:
- Technický a organizační servis pro předsedu, místopředsedy, předsedy rad a sekcí KČT.
- Přenos úkolů, řízení a kontrola činnosti oblastních sekretářů ve vztahu k požadavkům a úkolům ústředí KČT.
- Vedení účetní evidence, zpracování výkazů, a daňových přiznání.
- Kontrola čerpání přidělených grantů a jejich vyúčtování se státní správou.
- Kontrola a vyúčtování dotací a darů od obchodních partnerů.
- Správa ústředních databází a aktualizace www stránek KČT, provoz e-shopu.
- Vedení agendy zahraničních styků KČT včetně servisu pro delegáty a informací pro zahraniční spolky.
- Vedení agendy celostátních vyznamenání.
- Správa a inventarizace majetku sekretariátu a ústředí KČT.
- Vedení agendy turistického značení.
- Správa a rozšiřování ústředního archivu KČT,
- Vyřizování dotazů, podnětů a stížností od členů KČT a turistické veřejnosti,
- Zajištění technického a organizačního zázemí pro projekty: Celostátní kalendář turistických akcí, EUROBEDS – Slevový systém
Jak si Vás představujeme?
- Máte vysokou školu, nejlépe v oboru práva, ekonomie nebo cestovního ruchu.
- Znáte prostředí Klubu českých turistů, nebo jiné neziskové organizace.
- Máte praxi na manažerské pozici minimálně 3 roky.
- Jste pečlivý/á, zodpovědný/á a samostatný/á.
- Ovládáte aktivně anglický či německý jazyk.
- Zvládáte uživatelsky práci na PC, zejména MS Word.
- Máte ŘP skupiny B a aktivně auto používáte.
A co Vám za to nabízíme?
- Platové rozpětí od 35.000,- – 45.000,- Kč, podle praxe a zkušeností.
- Stabilní práci s pružnou pracovní dobou (od pondělí do pátku).
- Zajímavou práci v neziskovém sektoru.
- Samostatnou kancelář v centru Prahy.
- Týmovou práci v malém a přátelském kolektivu.
- Získáte pracovní smlouvu ve známém a tradičním spolku.
- Každý měsíc vám přispějeme na důchod.
- Máte nárok na 5 tzv. „sick days“.
- Dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce.
- Dostanete stravenky v hodnotě 110 Kč na den.
- Máte v práci k dispozici kávu či čaj.
Nástup možný od 25. července 2022.
Zašlete nám prosím motivační dopis. Pokud bude Váš profil odpovídat našim požadavkům, zařadíme vás do výběrového řízení. Ozveme se a dohodneme s vámi termín osobního pohovoru.
Neozveme-li se, děkujeme Vám za zájem o zaměstnání v našem spolku a v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, Vámi poskytnuté údaje po ukončení výběrového řízení skartujeme.
E-mail: kct@kct.cz
Telefon: 736 754 104