KLUB ČESKÝCH TURISTŮ - Vaše dobrá značka  KČT značky

Vyhledat

 

« zpět

Čarodějnický pochod (PJP 9)

PořadatelKČT, odbor Klub přátel a milovníků výletů, Pod Kavalírkou 300/4, 15000 Praha 5 Košíře, 777160590, rudolf.krause@seznam.cz, www.kpmv-praha.cz
Místo konáníPraha
Ročník2. ročník
Start
  • 30.04.2024
  • čas: 16:00–18:00
  • konečná zastávka tram 91 Divoká Šárka (smyčka)
Cíl
  • 30.04.2024
  • čas: 17:30–20:00
  • Restaurace Jenerálka
UbytováníNe
WWWhttps://prahouturistickou.cz/kalendar/2-carodejnicky-pochod/detail
Poznámka
Pěší turistika6 km
Sleva KČT
KontaktLenka ŠEFLOVÁ, poutnicecece@seznam.cz, tel.: 603288600



Pěší turistika
Sleva KČT

Nejbližší turistické akce

S Trilobitem do Holyně bez holínek

S Trilobitem do Holyně bez holínek

26.10.2024 - KČT odbor Trilobit Barrandov, Praha, okr. Praha, 12. ročník, Zlíchov (tram, bus) 8-25 km, Beroun (žst) 35 a 50 km

Český den s českými vlajkami (PPP 33)

Český den s českými vlajkami (PPP 33)

28.10.2024 - KČT, odbor Česká pohádková akademie, Praha, okr. Praha, 2. ročník, Bistro Národního muzea

Po stopách studentských pamětních míst (PZP 34)

Po stopách studentských pamětních míst (PZP 34)

03.11.2024 - KČT, odbor Prima parta Praha, Praha, 2. ročník, Olšanské hřbitovy – hlavní vstup (zastávka tramvaje)

Sparťanský turistický půlmaratón (PZP 35)

Sparťanský turistický půlmaratón (PZP 35)

09.11.2024 - KČT, odbor Praha-Karlov, oddíl Sparta, Praha, okr. Praha, 6. ročník, Ládví – metro "C"

Draháňským údolím (PZP 36)

Draháňským údolím (PZP 36)

23.11.2024 - KČT, odbor Střížkov, Praha a okolí, okr. Praha, Praha-východ, 41. ročník, Sídliště Čimice (konečná BUS)


Generální partner:

Hlavní parneři:


Další partneři:


Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout