KLUB ČESKÝCH TURISTŮ - Vaše dobrá značka  KČT značky

Vyhledat

« zpět

Jarní kilometry 3

PořadatelKČT, odbor Napajedla, Asociace TOM ČR, TOM Azimut 1403, Napajedla, Lány 844, 76361 Napajedla, 603489387, odbor.114107@kcz.cz
Místo konáníMéně známou oblastí Moravského krasu dle propozic
Ročník39. ročník
Loňských účastníků41
Účastpřihlásit se do 01.06.2021
Start
  • 12.06.2021
  • čas: 7:00
  • Napajedla
  • GPS: 49.1736N, 17.51111E
Cíl
  • 12.06.2021
  • čas: 19:00
  • Napajedla
  • GPS: 49.1736N, 17.51111E
Číslo mapy KČT86
UbytováníNe
WWW
PoznámkaBližší info bude zveřejněno.
Pěší turistika15–25 km
Akce TOM
Turistika mládeže
Sleva KČT
KontaktKarel JANOŠEK, karel.janosek@seznam.cz

Pěší turistika
Akce A-TOMu
Turistika mládeže
Sleva KČT

Nejbližší turistické akce

Svatoštěpánský pochod k Chladné studni

Svatoštěpánský pochod k Chladné studni

26.12.2024 - KČT, odbor Vizovice, Chladná studna (pod Rozhlednou Doubrava), okr. Zlín, 35. ročník, Vizovice – náměstí T. G. Masaryka

Štěpánský pochod

Štěpánský pochod

26.12.2024 - Klub českých turistů, odbor Zlín, Trnava – hospoda Na rozcestí, okr. Zlín, 43. ročník, Velíková – konečná MHD č.36

Štěpánská vycházka se zpíváním koled

Štěpánská vycházka se zpíváním koled

26.12.2024 - KČT Vsetín z.s., Vsetín, dle propozic, okr. Vsetín, 48. ročník, Vsetín

Předsilvestrovský výstup na Brdo

Předsilvestrovský výstup na Brdo

30.12.2024 - KˇCT, odbor Zborovice, Chřiby, rozhledna Brdo, 1. ročník, hvězdicově

Silvestrovský pochod

Silvestrovský pochod

31.12.2024 - KČT, odbor Napajedla, Asociace TOM ČR, TOM Azimut 1403, Napajedla, Chřiby- dle propozic, okr. Zlín, 44. ročník, Napajedla


Generální partner:

Hlavní parneři:


Další partneři:


Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout