KLUB ČESKÝCH TURISTŮ - Vaše dobrá značka  KČT značky

Vyhledat

« zpět

Morkovské véšlap

PořadatelKČT, odbor Morkovice, Počenice 178, 76833 Morkovice, 737644082, stanova53@seznam.cz, www.kctmorkovice.cz
Místo konáníMorkovice, okr. Kroměříž
Ročník35. ročník
Loňských účastníků390
Start
  • 27.04.2024
  • čas: 6:00
  • Morkovice sokolovna
  • GPS: 49.24798N, 17.20782E
Cíl
  • 27.04.2024
  • čas: 18:00
  • Morkovice sokolovna
  • GPS: 49.24798N, 17.20782E
Číslo mapy KČT90
UbytováníNe
WWW
Poznámka
Pěší turistika7,12,20,25,35,50 km
Cykloturistika
Rodinná turistika7, 12 km
Akce IVV
Turistická 200
Akce TOM
KontaktJarmila STAŇOVÁ, stanova53@seznam.cz, tel.: 737644082

Pěší turistika
Cykloturistika
Rodinná turistika
IVV
Dvoustovka
Akce A-TOMu

Nejbližší turistické akce

Svatoštěpánský pochod k Chladné studni

Svatoštěpánský pochod k Chladné studni

26.12.2024 - KČT, odbor Vizovice, Chladná studna (pod Rozhlednou Doubrava), okr. Zlín, 35. ročník, Vizovice – náměstí T. G. Masaryka

Štěpánský pochod

Štěpánský pochod

26.12.2024 - Klub českých turistů, odbor Zlín, Trnava – hospoda Na rozcestí, okr. Zlín, 43. ročník, Velíková – konečná MHD č.36

Štěpánská vycházka se zpíváním koled

Štěpánská vycházka se zpíváním koled

26.12.2024 - KČT Vsetín z.s., Vsetín, dle propozic, okr. Vsetín, 48. ročník, Vsetín

Předsilvestrovský výstup na Brdo

Předsilvestrovský výstup na Brdo

30.12.2024 - KˇCT, odbor Zborovice, Chřiby, rozhledna Brdo, 1. ročník, hvězdicově

Silvestrovský pochod

Silvestrovský pochod

31.12.2024 - KČT, odbor Napajedla, Asociace TOM ČR, TOM Azimut 1403, Napajedla, Chřiby- dle propozic, okr. Zlín, 44. ročník, Napajedla


Generální partner:

Hlavní parneři:


Další partneři:


Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout