KLUB ČESKÝCH TURISTŮ - Vaše dobrá značka  KČT značky

Vyhledat

 

« zpět

Nahoru na horu Brdo

PořadatelKČT, odbor Praha Internet ve spolupráci s CZ 1000 s.r.o.
Místo konáníRoštín, okr. Kroměříž
Start
  • 30.04.2022
  • čas: 8:00–14:00
  • Roštín, parkoviště pod Roštínskou kaplí
  • GPS: 49.18543N, 17.30347E
Cíl
  • 30.04.2022
  • čas: 9:30–16:00
  • Brdo, rozhledna (587 m)
  • GPS: 49.17054N, 17.30861E
UbytováníNe
WWWhttp://nahorunahoru.cz
Poznámka
Pěší turistika5,6 km (včetně zpáteční)
KontaktJUDr. Miroslav AUGUSTIN, Terasovitá 1, 14300, Praha 4, miroslav.augustin@seznam.cz, tel.: 602659662

Pěší turistika

Nejbližší turistické akce

Doležalova dvacítka

Doležalova dvacítka

12.10.2024 - KČT, odbor Dejvice, Praha 6, okr. Praha, 35. ročník, Divoká Šárka – konečná TRAM 20, 26

Viniční usedlosti Prahy 5 (PPP 32)

Viniční usedlosti Prahy 5 (PPP 32)

17.10.2024 - KČT, odbor Klub přátel a milovníků výletů, Praha, okr. Praha, 14. ročník, restaurace Ladronka – Košíře (zastávka TRAM 9, 10, 15, 16 Kavalírka)

Pražské minipivovary a hospůdky

Pražské minipivovary a hospůdky

19.10.2024 - Klub přátel a milovníků výletů, Praha, okr. Praha, 10. ročník, Restaurace minipivovaru Beznoska, Klíčovská 805/11 Praha 9 – Prosek Zastávka BUS 151 Klíčovská

S Trilobitem do Holyně bez holínek

S Trilobitem do Holyně bez holínek

26.10.2024 - KČT odbor Trilobit Barrandov, Praha, okr. Praha, 12. ročník, Zlíchov (tram, bus) 8-25 km, Beroun (žst) 35 a 50 km

Český den s českými vlajkami (PPP 33)

Český den s českými vlajkami (PPP 33)

28.10.2024 - KČT, odbor Česká pohádková akademie, Praha, okr. Praha, 2. ročník, Bistro Národního muzea


Generální partner:

Hlavní parneři:


Další partneři:


Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout