KLUB ČESKÝCH TURISTŮ - Vaše dobrá značka  KČT značky

Vyhledat

 

 

« zpět

S netopýry z Proseka do Kobylis (PJP 20)

PořadatelKČT, odbor Kobylisy
Místo konáníPraha 8 + 9, okr. Praha 8 + 9
Ročník3. ročník
Loňských účastníků145
Start
  • 06.06.2019
  • 16.00–18.00
  • Prosek, Park přátelství, poblíž rest. U Šenkýřů u jezírka (v rámci akce MČ P9 MIKROKLIMA), metro C Prosek, BUS MHD Prosek a cca 300 m pěšky
  • GPS: 50.1218679N, 14.4970231E
Cíl
  • 17.30–20.00
  • Kobylisy, restaurace U Blekotů
  • GPS: 50.1305347N, 14.4565872E
UbytováníNe
WWWhttp://www.prahouturistickou.cz
Poznámka
Sleva KČT
Pěší turistika6–7 km
KontaktIng. Ivan PRESS, Klecanská 19, 18200, Praha 8 Kobylisy, kct-kobylisy@cmail.cz, tel.: ,

Sleva KČT
Pěší turistika

Nejbližší turistické akce

S Trilobitem zimou nezimou

S Trilobitem zimou nezimou

24.02.2024 - KČT odbor Trilobit Barrandov, Praha, okr. Praha, 16. ročník, Roztyly, metro C

Pochod Prahou historickou – moderní

Pochod Prahou historickou – moderní

24.02.2024 - KČT, odbor Klub přátel a milovníků výletů, Praha, okr. Praha, 10. ročník, Pivovar Bubeneč, Bubenečská 321/33

Okolo Zbraslavi – Mezi Berounkou a Vltavou (PZP 48)

Okolo Zbraslavi – Mezi Berounkou a Vltavou (PZP 48)

24.02.2024 - 101113 TOM Viking Praha, Praha Zbraslav, okr. Praha, 4. ročník, Zbraslavské náměstí

S Pohodou jarní přírodou (PZP 49)

S Pohodou jarní přírodou (PZP 49)

02.03.2024 - KČT, odbor Pohoda Praha, Řevnice, 12. ročník, Řevnice (žst.)

Ve stopách Bedřicha Smetany

Ve stopách Bedřicha Smetany

02.03.2024 - KČT, odbor Klub přátel a milovníků výletů, Praha, okr. Praha, 1. ročník, Pražírna Merrybeans, Neklanova ulice


Generální partner:

Hlavní parneři:


Další partneři:

Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout