KLUB ČESKÝCH TURISTŮ - Vaše dobrá značka  KČT značky

Vyhledat

 

« zpět

S Trilobitem do Holyně bez holinek

PořadatelKČT odbor Trilobit Barrandov, www.trilobitbarrandov.eu, Facebook »
Místo konáníPraha, okr. Praha-západ
Ročník14. ročník
Loňských účastníků440
Start
  • 26.10.2019
  • čas: Zbraslav–7:00–11:00, Řevnice–6:00–10:00
  • Zbraslavské nám. – 10, 18, 25 km, Řevnice žst. – 35, 50 km
Cíl
  • 26.10.2019
  • čas: 10:00–20:00
  • Holyně
  • GPS: 50.0296597N, 14.3561178E
Číslo mapy KČT36
UbytováníNe
WWW
Poznámka
Pěší turistika10–50 km
Běžecká turistika
IVV / IML
Sleva KČT
KontaktVáclav NOHEJL, Zborovská 38, 15000, Praha 5, vaclav.nohejl@seznam.cz, tel.: 773109756

Pěší turistika
Běžecká turistika
IML
Sleva KČT

Nejbližší turistické akce

Cesta pohádkovým lesem

Cesta pohádkovým lesem

25.05.2024 - KČT, odbor Tempo Praha, skaut.stř. Ostříž, Sídliště Novodvorská, okr. Praha 4, 34. ročník, Praha 4-Novodvorská (Nad lesním divadlem)

Kutnohorští havíři (přes Kačinu a Kaňk)

Kutnohorští havíři (přes Kačinu a Kaňk)

25.05.2024 - KČT Queer Praha, Libor Pfeifer, Kutná Hora, okr. Kutná Hora, 14. ročník, Kutná Hora – hlavní nádraží

Kolem lomů Požáry (PJP17)

Kolem lomů Požáry (PJP17)

28.05.2024 - Klub železničních cestovatelů, spolek, Praha, Praha-Holyně, žst.

Loudání krásami obcí – Praha 14 (PJP18)

Loudání krásami obcí – Praha 14 (PJP18)

30.05.2024 - KČT, odbor Praha – Karlov, odd. Loko Praha, Praha, okr. Praha, 13. ročník, Kbelská – zastávka BUS

Buď připraven! Aneb...

Buď připraven! Aneb...

02.06.2024 - KČT odbor Trilobit Barrandov, Petrov u Prahy, okr. Praha západ, 7. ročník, Jílové u Prahy (žst)


Generální partner:

Hlavní parneři:


Další partneři:

   

 

 

Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout