KLUB ČESKÝCH TURISTŮ - Vaše dobrá značka  KČT značky

Vyhledat

« zpět

Vrcholy Chřibů

PořadatelKlub českých turistů, odbor Uherské Hradiště, 68703 Huštěnovice 54, 731840369, radek.sipek@email.cz, www.turistiuh.cz
Místo konáníChřiby, okr. Uherské Hradiště
Ročník29. ročník
Loňských účastníků20
Start
  • 26.10.2024
  • čas: 6:30 do obce Velehrad
  • Autobusové nádraží Uh. Hradiště, stanoviště č.7
  • GPS: 49.06999N, 17.46458E
Cíl
  • 26.10.2024
  • čas: odjezd autobusu do Uh. Hradiště
  • obec Osvětimany
  • GPS: 49.33559N, 17.14961E
Číslo mapy KČT89-90
UbytováníNe
WWW
Poznámka
Pěší turistika28 km
Turistická 200
KontaktJiří PŮČEK, Veselí nad Moravou, pucekjiri@seznam.cz, tel.: 732205341

Pěší turistika
Dvoustovka
Propozice  (49.84 kB)


Nejbližší turistické akce

Svatoštěpánský pochod k Chladné studni

Svatoštěpánský pochod k Chladné studni

26.12.2024 - KČT, odbor Vizovice, Chladná studna (pod Rozhlednou Doubrava), okr. Zlín, 35. ročník, Vizovice – náměstí T. G. Masaryka

Štěpánský pochod

Štěpánský pochod

26.12.2024 - Klub českých turistů, odbor Zlín, Trnava – hospoda Na rozcestí, okr. Zlín, 43. ročník, Velíková – konečná MHD č.36

Štěpánská vycházka se zpíváním koled

Štěpánská vycházka se zpíváním koled

26.12.2024 - KČT Vsetín z.s., Vsetín, dle propozic, okr. Vsetín, 48. ročník, Vsetín

Předsilvestrovský výstup na Brdo

Předsilvestrovský výstup na Brdo

30.12.2024 - KˇCT, odbor Zborovice, Chřiby, rozhledna Brdo, 1. ročník, hvězdicově

Silvestrovský pochod

Silvestrovský pochod

31.12.2024 - KČT, odbor Napajedla, Asociace TOM ČR, TOM Azimut 1403, Napajedla, Chřiby- dle propozic, okr. Zlín, 44. ročník, Napajedla


Generální partner:

Hlavní parneři:


Další partneři:


Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout