KLUB ČESKÝCH TURISTŮ - Vaše dobrá značka  KČT značky

Vyhledat

« zpět

Za Velikonočním vajíčkem

Pořadatel114101 Klub českých turistů. odbor Zlín a TOM 1401 – Špendlíci Zlín, Moravská 4777, 76005 Zlín, 776713865, schovik.kctzlin@gmail.cz, www.kctzlin.sweb.cz
Místo konáníZlín, okr. Zlín
Ročník40. ročník
Start
  • 01.04.2023
  • čas: 8:30–9:30
  • Zlín – Kocanda (točna)
Cíl
  • 01.04.2023
  • čas: 13:00
  • Zlín – Kocanda (točna)
Číslo mapy KČT93
UbytováníNe
WWW
Poznámka
Pěší turistika4 km
Rodinná turistika5 km
Akce TOM
Turistika mládeže
Sleva KČT
KontaktJitka ČIŽMAŘOVÁ, Leoše Janáčka 853, 76326, Luhačovice, jitka.cizmarova@seznam.cz, tel.: 603825708, 739150492



Pěší turistika
Rodinná turistika
Akce A-TOMu
Turistika mládeže
Sleva KČT

Nejbližší turistické akce

Svatoštěpánský pochod k Chladné studni

Svatoštěpánský pochod k Chladné studni

26.12.2024 - KČT, odbor Vizovice, Chladná studna (pod Rozhlednou Doubrava), okr. Zlín, 35. ročník, Vizovice – náměstí T. G. Masaryka

Štěpánský pochod

Štěpánský pochod

26.12.2024 - Klub českých turistů, odbor Zlín, Trnava – hospoda Na rozcestí, okr. Zlín, 43. ročník, Velíková – konečná MHD č.36

Štěpánská vycházka se zpíváním koled

Štěpánská vycházka se zpíváním koled

26.12.2024 - KČT Vsetín z.s., Vsetín, dle propozic, okr. Vsetín, 48. ročník, Vsetín

Předsilvestrovský výstup na Brdo

Předsilvestrovský výstup na Brdo

30.12.2024 - KˇCT, odbor Zborovice, Chřiby, rozhledna Brdo, 1. ročník, hvězdicově

Silvestrovský pochod

Silvestrovský pochod

31.12.2024 - KČT, odbor Napajedla, Asociace TOM ČR, TOM Azimut 1403, Napajedla, Chřiby- dle propozic, okr. Zlín, 44. ročník, Napajedla


Generální partner:

Hlavní parneři:


Další partneři:


Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout