KLUB ČESKÝCH TURISTŮ - Vaše dobrá značka  KČT značky

Vyhledat

 

 

« zpět

Zamykání České studánky

PořadatelKČT – odbor Domažlice, Mánesova 512, 34401 Domažlice, 724088949, kct.domazlice@seznam.cz, kctdomazlice.cz
Místo konáníČeská studánka, okr. Domažlice
Ročník32. ročník
Loňských účastníků200
Start
  • 09.11.2024
  • čas: 9:40
  • Česká Kubice žst
  • GPS: 49.37438N, 12.86513E
Cíl
  • 09.11.2024
  • čas: 11:30
  • Česká studánka
  • GPS: 49.36821N, 12.8209E
Číslo mapy KČT63
UbytováníNe
WWW
Poznámka
Pěší turistika13 km
KontaktKamila ANGELOVOVÁ BEŇUŠÍKOVÁ, kamilaangelovova@seznam.cz, tel.: 603811705, 724088949

Pěší turistika

Nejbližší turistické akce

Zimní Šumavou – Memoriál Mirko Laníka

Zimní Šumavou – Memoriál Mirko Laníka

23.02.2024 - KČT, odbor Klatovy, Prášily, okr. Klatovy, 14. ročník, Prášily

Kouzlo zimního lesa

Kouzlo zimního lesa

24.02.2024 - Klub českých turistů, odbor Líně, Líně, Plešnice, Pňovany, Tlučná, okr. Plzeň – sever, 25. ročník, Líně, Obecní dům – 9 a 14 km, 8:45-10:00, Plešnice ŽST 14 km, 9:10-9:30, Pňovany ŽST 20 a 26 km, 9:20-9:40

Hornobřízský puchýř

Hornobřízský puchýř

15.03.2024 - Pionýr z.s. – Pionýrská skupina Horní Bříza, KČT, odbor TJ Tatran Třemošná, Horní Bříza, okr. Plzeň – sever, 33. ročník, Horní Bříza

Seminář metodických pracovníků KČT, oblast Plzeňského kraje

Seminář metodických pracovníků KČT, oblast Plzeňského kraje

17.03.2024 - KČT, oblast Plzeňského kraje + ŠS, Plzeň, okr. Plzeň – město, 1. ročník, dle propozic

Plzeňská šlapka

Plzeňská šlapka

23.03.2024 - KČT, odbor Bolevec Plzeň, Plzeň, okr. Plzeň – město, 25. ročník, konečná tramvaje č.1, Plzeň – Bolevec


Generální partner:

Hlavní parneři:


Další partneři:

Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout