KLUB ČESKÝCH TURISTŮ - Vaše dobrá značka  KČT značky

Vyhledat

 

« zpět

Zbirožskými lesy

PořadatelKČT, odbor Optimist Plzeň a OT Aktivní stáří Rozvoj Plzeň
Místo konáníKařízek, okres Rokycany
Start24.03.2018, čas: 7.00–11.00, Kařízek, restaurace Pod Kaštanem

GPS: 49.8010033N, 13.7691725E
Cíl24.03.2018, čas: 11.00–17.00, Kařízek, restaurace Pod Kaštanem

GPS: 49.8010033N, 13.7691725E
Číslo mapy KČT
Ubytování
Přihlášky? - 30.11.-0001
WWWwww.tjrozvojplzen.ic.cz
Facebook
Poznámkamapa KČT č. 34

Pěší turistika8, 10, 20 km

Kontakt
Jiří TRINER tel.: 724074417 / , e-mail: JiriTriner@seznam.cz, web: www.tjrozvojplzen.ic.cz
,
Jiří TRINER tel.: 724074417 / , e-mail: JiriTriner@seznam.cz, web:
,

Pěší turistika

Nejbližší turistické akce

Turistický pochod Teplá – Bezdružice

Turistický pochod Teplá – Bezdružice

21.07.2024 - Jan Soulek, Teplá, Bezdružice, okr. Cheb, Tachov, 24. ročník, Teplá, žst

Letní speciál aneb do hospody s umytýma nohama

Letní speciál aneb do hospody s umytýma nohama

04.08.2024 - KČT, odbor Bolevec Plzeň, Rabštejn nad Střelou, okr. Plzeň – sever, 24. ročník, v dosahu žel. trati 160 a 161 nebo autobusů Arriva

Letním Českým krasem

Letním Českým krasem

17.08.2024 - KČT, odbor Optimist Plzeň a OT Aktivní stáří Rozvoj Plzeň, Beroun, Karlštejn, okr. Beroun, 8. ročník, Beroun žst trasy 13, 22 a 24 km, Srbsko žst trasa 7 km

Setkání turistů na Čerchově

Setkání turistů na Čerchově

24.08.2024 - KČT, odbor Domažlice, Čerchov, okr. Domažlice, 13. ročník, Capartice

Rozhlasová 25

Rozhlasová 25

07.09.2024 - Český rozhlas Plzeň, Plzeň, okr. Plzeň – město, 18. ročník, budova Čro Plzeň, náměstí Míru 10


Generální partner:

Hlavní parneři:


Další partneři:

 

Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout