Ve svém oboru byl znám jako silniční odborník. V Písku působil jako přednosta technického odboru obecního úřadu. Za jeho působení byla zdokonalena silniční síť na Písecku. Pak přešel do Prahy, kde pracoval na okresním, pak na zemském úřadě ve stavebním oddělení.
Jako horlivý turista roku 1910 vstoupil do řad píseckého odboru KČT. Od roku 1913 byl členem jeho výboru a záhy se stal jeho místopředsedou. Byl autorem projektu stavby Sedláčkovy cesty, která spojovala Písek se Zvíkovem kaňonem řeky Otavy. V letech 1924-28 také její stavbu vedl. Rovněž tak její údržbu a modernizaci (nové mosty přes řeku Skalici a Lomnici). Velmi pomáhal turistickým skupinám procházejícím Pískem buď v terénu, nebo v cizinecké kanceláři. Vypracoval také jeden z mnoha projektů turistické chaty na Živci, který však nebyl realizován.
Písek si oblíbil natolik, že se sem vrátil zpět z Prahy na důchod. Stále pracoval v turistickém odboru. Snažil se o vybudování turistické chaty v oblasti „Říček“ u řeky Otavy na Sedláčkově stezce, nebo na Podolsku. Po abdikaci předsedy prof. Rybičky počátkem roku 1947 se stal nakrátko předsedou odboru a předsedou turistické župy Písecké. Zemřel náhle dne 20. října 1947 a po rozloučení v Písku byl pohřben v rodných Hostomicích pod Brdy.
Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat. | |
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci. |
Odmítnout