KLUB ČESKÝCH TURISTŮ - Vaše dobrá značka  KČT značky

Vyhledat

 

« zpět

Kameny, o které je třeba klopýtnout pohledem (PJP10)

PořadatelKČT, odbor Pohoda Praha
Místo konáníPraha 2, okr. Praha
Start
  • 02.05.2019
  • 16.00–18.00
  • Infocentrum KČT (Fügnerovo nám. 3, Praha 2) – cca 500 m od metra C (I. P. Pavlova)
Cíl
  • 02.05.2019
  • 17.30–19.30
  • Infocentrum KČT
UbytováníNe
WWWhttp://prahouturistickou.cz
Poznámka
Sleva KČT
Pěší turistika8 km
KontaktIng. Klára ZEZULOVÁ, klara.zezulova@post.cz, tel.: 732384543,



Sleva KČT
Pěší turistika

Nejbližší turistické akce

Viniční usedlosti Prahy 5 (PPP 32)

Viniční usedlosti Prahy 5 (PPP 32)

17.10.2024 - KČT, odbor Klub přátel a milovníků výletů, Praha, okr. Praha, 14. ročník, restaurace Ladronka – Košíře (zastávka TRAM 9, 10, 15, 16 Kavalírka)

Pražské minipivovary a hospůdky

Pražské minipivovary a hospůdky

19.10.2024 - Klub přátel a milovníků výletů, Praha, okr. Praha, 10. ročník, Restaurace minipivovaru Beznoska, Klíčovská 805/11 Praha 9 – Prosek Zastávka BUS 151 Klíčovská

S Trilobitem do Holyně bez holínek

S Trilobitem do Holyně bez holínek

26.10.2024 - KČT odbor Trilobit Barrandov, Praha, okr. Praha, 12. ročník, Zlíchov (tram, bus) 8-25 km, Beroun (žst) 35 a 50 km

Český den s českými vlajkami (PPP 33)

Český den s českými vlajkami (PPP 33)

28.10.2024 - KČT, odbor Česká pohádková akademie, Praha, okr. Praha, 2. ročník, Bistro Národního muzea

Po stopách studentských pamětních míst (PZP 34)

Po stopách studentských pamětních míst (PZP 34)

03.11.2024 - KČT, odbor Prima parta Praha, Praha, 2. ročník, Olšanské hřbitovy – hlavní vstup (zastávka tramvaje)


Generální partner:

Hlavní parneři:


Další partneři:


Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout